3. razred
31. ožujka
Hrvatski jezik
Prepiši pisanim slovima.
POŠLI SMO NA IZLET. IZ SINJA SMO PUTOVALI PREMA SJEVERU. IZ AUTOBUSA SMO UGLEDALI PERUČKO JEZERO. ONO JE NASTALO IZGRADNJOM BRANE NA CETINI. ANTE NAM JE PRIČAO O MODROM I CRVENOM JEZERU KOJE JE POSJETIO PROŠLI VIKEND. IVANA JE REKLA DA U PODNOŽJU PLANINE DINARE IZVIRU DVIJE NAJVEĆE DALMATINSKE RIJEKE: CETINA I KRKA. NAKON RAZGLEDAVANJA IZVORA CETINE I SLASNOG RUČKA PUT NAS JE VODIO PREMA JUGU. KAD SMO UGLEDALI JADRANSKO MORE SJETILI SMO SE LJETA I LJETNIH UŽITAKA. U OMIŠU NAS JE ODUŠEVIO VELIČANSTVEN PRIZOR KAKO SE MODRO-ZELENA BOJA CETINE MIJEŠA S MODROM BOJOM MORA.
Matematika
Zadatke riješi u bilježnicu. Ne trebaš ih prepisivati, samo napiši današnji datum.
1. Mile je posadio 37 sadnica rajčice. Kata i Marija posadile su 8 puta više. Koliko su sadnica posadile Kata i Marija?
2. Izračunaj umnožak brojeva 67 i 5.
Priroda i društvo
Na papir (A4- običan bijeli) napravi umnu mapu u kojoj ćeš napisati obilježja Jadranskog mora. Pogledaj primjer umne mape. U sredini tvoje umne mape mora biti pojam JADRANSKO MORE.